Kancelaria Adwokacka Monika Piech-BalickaBezpieczeństwoZaufanieProfesjonalizmSzybkośćKompetencje
Zadzwoń do nas! 42 633 45 45 502 412 081
Napisz do nas

Regulamin usługi e-porada


  1. Kolejność czynności przy korzystaniu z usługi e-porada:
    • wpisanie adresu e-mail Klienta;
    • wpisanie Zapytania;
    • zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu usługi e-porada;
    • przesłanie Formularza.
  2. Realizacja usługi e-porada:
    • w terminie 2 dni roboczych od otrzymania Zapytania, Kancelaria przekaże na adres e-mail wskazany przez Klienta, Formularz zawierający zakres wymaganych informacji i dokumentów, a także informację o kosztach pomocy prawnej i termin realizacji usługi liczony od daty stwierdzenia wpłaty na konto Kancelarii
    • w razie zaakceptowania warunków Kancelarii znajdujących się w Formularzu, Klient ma obowiązek wpłacić na konto Kancelarii opłatę za zamówioną usługę i wysłać zwrotnie w formie elektronicznej wypełniony Formularz zawierający wymagane informacje
  3. Kancelaria niezwłocznie po uznaniu jej rachunku wpłatą Klienta:
    • przystąpi do wykonania usługi;
    • wystawi fakturę, zgodnie z danymi wskazanymi przez Klienta w Formularzu.
  4. Kancelaria dołoży wszelkiej staranności, aby usługa e-porada została wykonana w wyznaczonym terminie. Zmiana powyższego terminu może nastąpić jedynie w przypadku skomplikowanego charakteru Zapytania lub specyfiki sprawy, wymagającej dłuższych terminów realizacji.
  5. Kancelaria zastrzega sobie możliwość odmówienia wykonania usługi e-porada na rzecz Klienta.
  6. Udzielenie odpowiedzi na Zapytanie następuje poprzez jej przekazanie Klientowi w formie elektronicznej, a na życzenie klienta wysłanie listem poleconym.
  7. Poprzez zaznaczenie pola "Zapoznałem się i akceptuję Regulamin usługi e-porada Klient zgadza się na wszystkie postanowienia niniejszego Regulaminu.